En helt vanlig torsdag..

 
God morgon, 
 
Klockan var typ 12.00 när jag vaknade, rätt precis faktiskt, haha. Jag fick en vilodag från Ensemble Cor, vilket kändes okej efter den långvariga astma infektionen som jag har burit på. Lite uttråkad, men man kan säkert göra nånting här hemma. Imorgon efter jobbet packar vi ihop och åker upp till Nässjö. För på lördagen ska vi på julmarknad och julbord inne i Eksjö, så jag gissar på att det kommer bli rätt så mysigt. 
 
Vad tycker ni om årets julkalender? Min pojkvän gillar inte sånt, så jag får sitta och kolla på dem när han inte är hemma. Men däremot tycker jag att dom blir bättre för varje år. En riktigt mysig adventskalender  med sago miniatyr till intro som jag gillar. Det händer mycket nu vid jul mina vänner..
 
Eftersom jag och min pojkvän ska lägga ihop en gemensam julklapp till oss själva i år, så slipper någon av oss punga ut mer pengar än den andre, så det blir en rättvis pakt. Tufvan ska ha julbord den 17 dec, och även Studiefrämjandet nån av dagarna, så jag går i tankar att kanske gå och fixa naglarna så man blir lite festfin.. 💅 
 
 
Talk to you soon!.. ❤