Fredag eftermiddag,

Hej hörrni
 
Det var ett tagsen nu.. Jag har fallit in i dessa förkylnings sjukdomaf för jämnan, men efter besöket på vårdcentralen idag så fick jag utskrivna   kortison tablettter som ska hjälpa till att läka ut infektionen jag har fått. Det suger att inte kunna närvara vid sånglektionerna på Joyvoice heller, men inte så mycket man kan göra. Hoppas jag håller mig frisk under våren åtminstone. 
 
Patrik kom hem härom natten för min skull, så gullig som han är. Jag har knappt inte haft någon energi att blogga på sistone, men jag ska försöka  göra bättre ifrån mig. Vanligtvis är det lättast att blogga via datorn men eftersom teven oftast är ockuperad av herrn i huset, så får jag blogga på mobilen. Vår teve är nämligen kopplad till datorn. 
 
Ikväll kommer mamma över til oss, så då blir det middags mys och eventuellt baka paj på de stackars rabarber jag hade kvar.
 
Der var allt som jag hade och säga ikväll! Kram på er...