Hemma igen!

 
Ja då är jag inne i andra sjukveckan. Jag får ringa Vårdcentralen imorgon och begära ett sjukintyg. Jag går på en fem dagars kortison behandling, som brukar hjälpa till och dämpa inflammationen i luftrören. Annars lever  jag på honungsté, glass och youghurt som lindrar gott om halsen. Vila och se på film är det enda jag kan göra i mitt tillstånd. Tänk att jag hittade gamla dataspel i mammas lådor som jag och syrran spelade när vi var barn. Vilken nostalgi! Jag spelade ett av dem igår, så kul, och jag kom även ihåg spelreglerna. 
 
Nu i eftermiddags när jag kom hem så hade någon gullig människa skottat undan massa snö ända fram till min ytterdörr, vilket jag misstänker är min omtänksamma polisgranne. Mamma hjälpte mig och skotta resten av uppfarten, så hon kunde ställa sin bil under carporten för att skydda bilen. 
 
Men jag har varit hos mamma hela helgen, och haft mamma och dottermys, och även fått lite hemlagad mat och blivit kurerad. Jag saknar min lilla Patrik förstås, men han har säkert haft fulllt upp han med skulle jag tro! ❤
 
Det var allt för mig babes, hörs!