Dagen då min Mp3 dog :(

En helt vanlig dag på Kaggevägen. Det vackra vädret tittar fram, så att solen nästan bländar mig. Det är helt dött...Jag sätter mig på altanen med en kopp kaffe och njuter, och det är en och annan person som passerar förbi. Jag kollar brevlådan eller kastar sopor i hopp om att stöta på någon granne som kan växla några ord med mig. 
Tyvärr verkar min mp3 ha lagt av, så jag har suttit och lyssnat på mina poddar på telefonen istället, medan jag ännu en gång sättter mig i solen och dricker kaffe. Vi får se om jag får liv i den igen, eller om den har gett upp hoppet om livet. Vad ska jag göra? Vattna växterna,titta på makeup videos, vila och glo på serier. Det blir ju långttråkigt i längden. Är man sjuk så...Its something you have to deal with!😅
 
Jag känner att jag är på bättringsvägen, så det är ju ett gott tecken på tillfrisknande. Det känns lättare med andningen igen, tack vare mina inhalatorer och all vila. I veckan fick jag en kallelse från Avonova,men jag avbokade den tiden eftersom jag har fått en ny gynläkare genom sjukhuset och fått de mest oslagbara tabletter någonsin mot mina magsmärtor. Jag har ju inte haft någon lingonvecka på 2 år nu, vilket känns superskönt. Jag kan hålla mig aktiv och orkar jobba utan att känna att jag måste stanna hemma från jobbet för mina smärtsamma besvär. Jag bara säger: God bless Qlaira!! 😊 
 
Hörs kanske imorrn...❤
Love, Elaine