Dreaming about babytalk,

 
Halloj! 
 
Jag hör hur regnropparna slår mot taket, och jag ligger här inne i värmen, och tittar på mer film och dokumentärer. Klockan var omkring 14:05 och jag gick fortfarande runt i pyjamas. Unbelivible! Och innan detta inlägget blev klart så har klockan hunnit bli 15:36. Jag har inte träffat min Patrik på en hel vecka, så nu börjar jag verkligen få kärleksjuka. Som tur är så kommer han hem relativt tidigt imorgon och stannar tills på söndag i allafall. Han är en hårt arbetande man! 
 
Tänk när den dagen kommer när man har en liten krabat hemma, som man kan titta på barnprogram med, äta, mysa och ta en tupplur tillsammans med. Då skulle jag inte känna mig ensam för en sekund. Jag har börjat visualisera kring barnnamn och det är ett flick och pojknamn som vi är ganska så överens om. Men det får ni inte veta än!..😅
 
Jag såg ett intressant klipp med Oprah, där dom diskuterar olika babyspråk, och hur man hör skillnad på de olika skriken. Så definitivt kan man lära sig mycket, innan man tar sig an mammarollen.😏