Happy Valentines Day! <3

 
Ja idag var det dags för frissa och sedan fotografering på Ernstson foto. Det tog en bra stund innan frisörskan fick ordning på mitt hår kan man ju säga. Allt gick suvränt men det blev jobbigt och le så mycket under fotograferingen. Tillslut fick jag muskelyckningar som brukar uppstå när jag använder ett forcerande léende under några minuter. Det var den ena positionen efter den andra, men visst kände man sig glamorös i kameran med fint uppsatt hår och en stor pälskappa. På eftermiddagen tog vi mina scéner ur teatern innan jag åkte hem för att vila. Även om jag mår rätt bra, så känner jag fortfarande att förkylningsviruset inte riktigt vill släppa taget om mina luftrör. Får se hur länge jag jobbar imorgon.
Kanske tittar jag in en sväng, eller så jobbar jag fram till lunch åtminstone. Min kropp bestämmer vad jag orkar med, och jag får bara hänga med. 
 
Mamma kom förbi med lite fika och vaniljehjärta. Jag bjöd på kaffe och en liten pratstund. Det var mysigt! ❤ Önskar förstås att pojkvännen hade varit hemma idag som denna, men han kommer ju hem imorgon och förresten så har vi redan bestämt oss för en biodejt imorrn kväll.
Ni får se i nästa inlägg vilken film vi valde.. 😉
 
Observera att eldklotet bakom mig inte är brinnande!
Ljuset blev bara intensivare på bild! 😂