Tisdag kväll,

 
Jaha, då var det tisdag och vädret är jätteblaskigt, så det börjar nog ge med sig nu, sakta men säkert. Man blir så utråkad av att bara ligga hemma och vara sjuk. Jag klättrar snart på väggarna! Tids nog är jag tillbaka på banan igen, när jag har fått återhämta mig från denna förkylning. Tänk er vad mycket tid jag har kunnat ägna mig för bloggen under tiden som jag har varit hemma. Personalen på Vårdcentralen verkar vara en aning trögfattade och slarviga, så mamma fick hjälpa mig att få en tid imorgon bitti så att jag får mitt sjukintyg. Mammor är bäst säger jag bara. ❤
Dom vet hur myndigheter och läkarvård ska tas, haha! 😅
 
Vad sker annars idag? Ja, jag börjar få orken tillbaka, så jag lagade lite mat och tvättade lite. Och lite kaffe på maten gör susen vet ni.
Jag har äntligen bokat tid på nagelsalongen nu i Februari, så man får lite uppfräschade naglar! Det var ganska längesen som jag fick nagelvård nu ..men jag kände ett behov att unna mig lite extra denna månad. 💅 
 
Ännu en grej! Det är 6 månader kvar tills vi åker på våran efterlängtade Medelhavskryssning. Amazing!! 😄👏Månaderna går fort, och innan man vet ordet av så är det dags att bege sig till paradiset. På den fjärde på min självaste 30-årsdag, är vi ankomna till Frankrike och då blir det massa spännande äventyr som väntar. 
 
Vive la France!