Torsdag 21/3

Tjo fräs i blåbärskogen! 
 
Denna torsdagen började vi med en förställning som hette " I skuggan av oss" som handlade om psykisk ohälsa, och det var mycket som man kände igen sig i. Lillestad särskola blev min vändpunkt i livet. Efter föreställningen så var det övning med teatern resten av dagen. Jag blir ganska så påfrestad efter en sån  här dag, men det var bara och ta sig en dusch när man kom hem, ta några djupa andetag och vila lite. Sen kom ju min tjejompis över på fika, innan vi drog vidare för att möta upp resten av tjejligan på Max innan vi gemensamt åkte till kören. Vi har fått nya texter som både var roliga och lite utmanande. ;) Men jag var ju inte hemma förän typ omkring halv nio-nio tiden på kvällen, så det var i princip läggdags när man kom hem. Ingen rast och ingen ro...
 
Ibland önskar jag att man hade körkort, men jag har det rätt bra utan bil också. 😊