Denna dagen inte ett liv,

 
God eftermiddag, 
 
Imorse kom jag på att jag hade glömt mina viktigaste tabletter hemma, så jag tog den lilla promenaden hem, och plockade upp dom. Jag har ju en PEF-mätare som mäter av min lungkapacitet särskilt kring förkyldningstider, när andningen brukar vara som mest nedsatt. Denna veckan har den hamnat på 350 sträckan, men bara på denna korta lilla sträcka hem till mig så hade mätaren sjunkit ner till 300, vilket betyder att andningen var i sämre skick. Mamma jobbar, och jag är hemma i lägenheten och vilar, men jag har då inte sett en enda människa ute.Troligen har väl alla snöat bort skulle jag tro! 
 
Nu sitter jag och beställer mer Easyhaler, då dom brukar gå åt mest när jag är förkyld. Jag skickade även en beställning på receptbelagd hostmedicin, så jag får sova ifred om nätterna, utan några intensiva hostattacker. 
 
P.S Tvätta händerna ordentligt och sprita händerna så mycket ni bara kan, för virus finns överallt!
 
Va rädda om er därute,
 
Det var allt från mig just nu, Hörs! 💜