Om mig

 
Det är jag som är Elaine.  Jag växte upp i den lilla byn Västra Torsås som ligger strax utanför Växjö fram tills jag var fyra år gammal.
Min amerikanska pappa tröttnade på det tysta lantlivet, så vi flyttade in till stan -92 där jag nu har bott större delen av mitt liv. Jag är ett av tre syskon och bröderna är utspridda över landskap och världskarta. 
 
Mina stora intressen i livet är framför allt resor, träffa nya människor och dela matkulturen med mina nära och kära. I vardagen jobbar jag inom kafé men på torsdagar är det inom musik och dans, då vi angagerar en musikal uppsättning varje år, vilket är väldigt roligt och lärorikt. 
 
För övrigt spenderar jag tiden med min pojkvän, familj och vänner ! 
Jag är även intresserad av inredning och mode, så shopping är mitt största beroende. 
 
Jag kommer att mixa upp mina inlägg och dela med mig av mina innersta tankar, tidigare relationer, skoltid och mitt övriga liv som Elaine, och mycket mer❣
 
 
Har ni några frågor eller mejla: [email protected] 
 
Tack alla fina för att ni läser min blogg! 💗