Buon giorno Lunedi

 
Ciao tutti! 💖
 
Jag tog mitt första morgonkaffe pÄ balkongen idag, och solen har redan tagit sig fram och vÀrmer min vita rygg. Det Àr mÄnga pensionÀrer som rör sig hÀr, eftersom vi bor mitt emot ett servicehem. Men omrÄdet Àr sÄ lugn och stilla medan sÄnglÀrkan sjunger sin sÄng. TrÀdlöven Àr klar gröna och hÄret blÄser lite lÀtt med vinden. 
 
Lyckan att kunna gĂ„ till stran pĂ„ fem minuter Ă€r obeskrivlig och en enorm  frihetskĂ€nsla. Och dessutom slippa behöva bli runt skjutsad överallt vart jag Ă€n ska. Imorgon börjar jag pĂ„ mitt andra halvtids jobb och det ska bli spĂ€nnande, samtidigt som jag Ă€r lite nervös. Men i och med mina förmĂ„ner, sĂ„ behöver jag inte kĂ€nna nĂ„gon prestation. Jag behöver bara vara mig sjĂ€lv, och visa ett gott intryck. 😌 
 
Vi fĂ„r se vad dagen bĂ€r med sig / Ha det bra sĂ„lĂ€nge! 😋
Stai attento 
 
 
Â