Fredag!

 
Hej bloggen, 
 
Ledsen att jag inte har varit inne på väldigt länge nu. Det har hänt mycket på sistone.
Vi är redan inne i novembers kalla höstmånad, och snö som försiktigt börjar smälta. Jag har tre jobb, fritids aktiviteter och sånguppträdanden som står näst på tur.
 
Jag har alltid gillat att träffa nya människor, och särskilt när man kommer vissa av dem särskilt nära. Man bara känner det. Jag tänker inte så mycket på stamningen, det är bara och prata på. Men det känns alltid välkomnande att mötas av ett varmt leénde, när man kommer till jobbet på morgonen. Blir uppskattad av kollegor att man gör ett bra jobb, trots att man inte tillbringar hela sin dag på en plats. 
 
I min amerikanska kultur, så är det tradition att fira Thanksgiving. Kalkonen är redan inhandlad, och väntar in näst kommande helg, när mamma kommer på besök. Jag föredrar sötpotatis framför svensk potatis, eftersom den är sötare i smaken. Ja, ni hör ju själva. Full rulle i mitt vardagliga liv! 
 
Våran klocka tickar på här hemma. Den visar nu 12:17, och jag har fortfarande inte kommit på något att göra. Vila, och fundera på vad man ska äta ikväll? Kanske kolla på någon bra film på Netflix. 
 
Aja, jag uppdaterar snart igen! 
Ha en fin helg så länge :)